A. ΓΚΛΕΤΣΟΣ: Μπορεί και κάθε εβδομάδα επί σαράντα λεπτά να κλαίω!

Ο Απόστολος Γκλέτσος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΕΓΩ «άνοιξε την καρδιά» του...

και μίλησε για τα προβλήματα υγείας που πέρασε και τον τρόμαξαν. Ο Δήμαρχος Στυλίδας μίλησε για την κατάθλιψη, λέγοντας: «Πέρασα και τέτοιες περιόδους. Το βιώνω ανά διαστήματα. Παίρνω δύναμη από αυτό και μπορεί έπειτα να περάσει και ένας μήνας που θα είμαι μέσα στην ενέργεια. Προσπαθώ να μείνω στο σπίτι μακριά από τον κόσμο. Διαβάζω, μαζεύω δύναμη. Κλαίω πάρα πολύ συχνά. Είναι το μυστικό μου, το αγχολυτικό μου. Μου δίνει δύναμη. Μπορεί και κάθε εβδομάδα επί σαράντα λεπτά να κλαίω». Για την ψυχανάλυση είπε: «Έχω κάνει και ακόμα βλέπω έναν άνθρωπο και μιλάμε. Με βοήθησε να δω καλύτερα τα πράγματα μόνος μου. Μου άνοιξε τα μάτια. Αντιμετώπισα προβλήματα υγείας τα οποία με τρόμαξαν. Φοβήθηκα ότι θα πέθαινα. Εκεί χρειάστηκε να δω έναν ειδικό, να με βοηθήσει, να μου δώσει φάρμακα που θα μου ανέβαζαν τη διάθεση. Ακόμα και σήμερα όταν δεν αισθάνομαι καλά, απευθύνομαι σε έναν ειδικό -ψυχολόγο ή ψυχίατρο- και μιλάμε». Σε ερώτηση αν ήταν επώδυνο το συναίσθημα ότι ενδέχεται να φύγει από τη ζωή , απάντησε: «Ήταν πολύ τρομακτικό.» madata.gr

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :