Ο Παντελής Παντελίδης αποκαλύπτει τα πάντα σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του

Ο Παντελής Παντελίδης μπορεί να μην δίνει συχνά συνεντεύξεις, ωστόσο... μιλώντας σε γνωστή εφημερίδα αποκάλυψε τα πάντα γύρω απο τη ζωη του, αλλα και τη δημοσιόητα!

Είναι μύθος οτι δεν μπορείς να προστατεύσεις την προσωπική σου ζωή. Ρώτα με. Αν είμαι ερωτευμένος; Δεν έχω κοπέλα. Γιατί; Δεν έτυχε. Θέλω, δεν είναι οτι δεν θέλω. Αλλά αν είχα κοπέλα θα σου έλεγα οτι έχω. Μπορεί να μη σου έλεγα όμως παραπανω κουβέντες."

Όσο για το αν τον πείραξε κάτι που έχει γραφτεί για εκείνον; "Έχω ακούσει πολλά. Δεν είμαι άνθρωπος που θα ασχοληθεί παραπάνω ή θα απαντήσει..."

Τέλος ο τραγουδιστής δήλωσε για τον αν τον έχει αλλάξει η επιτυχία: "Μένω ακόμη στη Νέα Ιωνία. Νοιώθω οικεία, προστατευμένος. Όλοι μου οι φίλοι είναι εδώ, θέλω να ξυπνώ και να πίνω καφέ μαζί τους." Πηγή

Via
     
eXodosclub.blogspot.gr




Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :