Άρχισαν τα όργανα: Ατάκα φωτιά από τον Γιώργο Λιάγκα για την Πάολα...[video]

Η τραγουδίστρια, με αλλαγμένο look, μίλησε στην κάμερα της πρωινής ψυχαγωγικής εκπομπής... του Αντ1 και σχολίασε – μεταξύ άλλων- με τον δικό της τρόπο τις καυστικές δηλώσεις του Τζίμη Πανούση. Τον γουστάρω πάρα πολύ και του κάνω πρόταση για να δουλέψουμε μαζί. Είναι μέρος της δουλειάς του αυτό. Πρέπει να το κάνει», είπε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε: «Είμαι μεγάλη σε ηλικία και έχω κάνει πολλές πλαστικές. Κοιτάξτε πόσο όμορφη είμαι μετά από όσα έχω κάνει». Η Φαίη Σκορδά και οι υπόλοιποι συνεργάτες της εκπομπής σχολίασαν την ανανεωμένη και εντυπωσιακή εμφάνιση της Πάολας, ενώ ο Γιώργος Λιάγκας είπε γελώντας: «Όχι άλλο κάρβουνο». Όταν ρωτήθηκε από την Μαίρη Συνατσάκη γιατί γελάει, δικαιολόγησε τη συμπεριφορά του, επισημαίνοντας: «Ξέρετε ότι εγώ με την κοπέλα δεν έχω τίποτα. Δεν είναι της αισθητικής μου, οπότε τι να σχολιάσω; Η πιο δυνατή τραγουδίστρια αυτή τη στιγμή είναι η Πάολα και γεμίζει τα μαγαζιά, αλλά εμένα δεν είναι της αισθητικής μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα παίξω τις δηλώσεις της. Είμαστε εκπομπή που τα παίζουμε όλα. Μην με προκαλείτε να μιλήσω κιόλας, γιατί αν μιλήσω». Δείτε το σχετικό απόσπασμα:

Via
     
eXodosclub.blogspot.gr




Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :