ΓΙΟΥΝΚΕΡ : ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΗΦΟ

Η θέλησή μου, η ευχή μου είναι να αποφύγουμε ένα Grexit», δήλωσε ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ κατά την έναρξη της ομιλίας του στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο... Στη συνέχεια ο Γιούνκερ στην ομιλία του είπε ότι «στον γερμανικό τύπο διαβάζω πολλά για τον ευατό μου. Οτι εξαφανίστηκα από το σκηνικό. Δεν είπα τίποτα για τα αποτελέσματα του ελληνικού δημοψηφίσματος. Ηταν καλό που δεν μίλησα. Ηρθα στο ευρωκοινοβούλιο να μιλήσω και αυτό είναι Δημοκρατία. Ή σεβόμαστε το ευρωκοινοβούλιο ή όχι. Αυτό είναι το βήμα όπου πρέπει να μιλήσω για το ελληνικό δημοψήφισμα». Η ΕΕ επικρίθηκε σε κάποια κράτη μέλη σε σχέση με την Ελλάδα, ιδιαίτερα σε χώρες που μιλούν τη γλώσσα που μιλώ εγώ τώρα. Εγώ δεν είμαι τεχνοκράτης φέρω πολιτική ευθύνη στους ώμους μου. Είναι λογικό ο πρόεδρος της ΕΕ να μην μιλά για το μέλλον του ευρώ. Ο πρόεδρος του ευρωκοινοβουλίου πολύ συχνά συμμετέχει σε συναντήσεις του ευρωπαϊκού συμβουλίου», πρόσθεσε. Είναι καθήκον του προέδρου του Ευρωπαίκού Κοινοβουλίου να μιλά ανοιχτά, ανεξαρτήτως της ευαισθησίας των θεμάτων που θίγει και ανεξαρτήτως του κατά πόσο έχει εντολή για κάτι τέτοιο. Οι Ελληνες ψηφοφόροι μίλησαν και θα ήθελα να κατανοήσω τι είπαν με την ψήφο τους. Πρέπει να καταννοήσουμε τι σήμαινε το δημοψήφισμα. Οι πολίτες ψήφισαν όχι πάνω σε ένα κείμενο που δεν υφίσταται. Και θα ζητήσω σήμερα διευκρινήσεις από τον πρωθυπουργό. Πρέπει να βάλουμε το Εγώ μας σε δεύτερη μοίρα. είμαι κατά ενός Grexit. Οι απλές απαντήσεις είναι οι λανθασμένες απαντήσεις. Είμαι κατά των απλών απαντήσεων». Στη συνέχεια ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ τόνισε ότι «η Ελλάδα είναι ένα μεγάλο έθνος. Το να πεταχθεί η Ελλάδα έξω από την νομισματική ένωση είναι ανεπιθύμητο. Η Κομισιόν θα συνεχίσει να εργάζεται προς την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων με την Ελλάδα. Ρόλος της είναι να επιδιώκει συμβιβασμούς. Τώρα είναι η στιγμή για όσους έχουν κοινή λογική να καθίσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Η ελληνική πλευρά εγκατέλειψε τις διαπραγματεύσεις. Αυτό είναι μεγάλο σφάλμα». Τέλος ο κ. Γιούνκερ τόνισε ότι «αυτό που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε σήμερα είναι να επιδείξουμε κατανόηση και ανεκτικότητα, να συνομιλήσουμε και πάλι. Θα προσπαθήσουμε να επιδείξουμε σεβασμό στην ψήφο του ελληνικού λαού. Αλλά πρέπει πρώτα να καταλάβουμε τι ψήφισαν οι Ελληνες».

Via
     
eXodosclub.blogspot.gr




Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :