Ο «Master Tempo» δεν πήγε στα βραβεία MAD δηλώνοντας "Δεν μπορώ να γελάσω! Η χώρα κλαίει"

Την απόφαση να μην πάει στα βραβεία MAD πήρε ο «Master Tempo», κατά κόσμον Πέτρος Δινάλης... Ο τραγουδιστής, παρά το γεγονός ότι ήταν υποψήφιος σε ΔΥΟ κατηγορίες (για το ντουέτο της χρονιάς και το τραγούδι της χρονιάς «Χαμός θα γίνει» με τον Χρήστο Μενιδιάτη), κρέμασε τα ρούχα με τα οποία θα εμφανιζόταν, και με ένα μακροσκελές κείμενο στο Facebook του, εξήγησε τον λόγο που δεν πήγε στα μουσικά βραβεία: ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΑ MAD. Όταν η χώρα δακρύζει, δικαιούμαι να γελάσω?? Η καριέρα του κάθε καλλιτέχνη μακροζωεί, φυτοζωεί ή πεθαίνει από τον κόσμο, το κοινό. Σήμερα η χώρα ζει την πιο δύσκολη στιγμή της. Κι εγώ είμαι υποψήφιος για 2 βραβεία mad. Υποψηφιότητες που πιστεύω αξίζω. Βραβεία που θα ήθελα να κερδίσω. Όμως μέσα μου δεν βράζει η προσμονή της νίκης. Ούτε η χαρά της προετοιμασίας. Μέσα μου νιώθω μόνο πόνο και πρωτόγνωρα συναισθήματα φόβου για το μέλλον. Το δικό μου. Το δικό σας. Των παιδιών και ενηλίκων που γνωρίζω στις συναυλίες μου. Που παλεύουν για το καλύτερο αύριο. Ή είναι τόσο μικροί ακόμα που τους χρωστάμε ΕΜΕΊΣ το καλύτερο αύριο. Νιώθω λοιπόν ότι αν περπατήσω κόκκινο χαλί ντυμένος στα καλύτερα μου και κάνω ότι “όλα είναι τέλεια” και “η ζωή συνεχίζεται” θα είμαι ψεύτικος. Απέναντι στον κόσμο που αγάπησε τη μουσική μου. Απέναντι στον κόσμο που σήμερα φοβάται για το αύριο. Απέναντι στον εαυτό μου. Δεν θα πάω στα ‪#‎madawards.Δεν μπορώ. Δεν μου το επιτρέπει η συνείδηση μου. Πιστεύω θα ήταν πολύ γενναίο εκ μέρους καναλιού και χορηγών να τα μετέφεραν σε επόμενη ημερομηνία. Μακριά από την πιο ιστορική μέρα μετά την μεταπολιτευση κατά την γνώμη πολλών. Ίσως δεν γίνεται. Ίσως δεν μπορούν. Δεν κατηγορώ κανένα που θα μετέχει ή θα παρευρεθεί. Σας γράφω απλά την αλήθεια μου που ρέει χωρίς λογοκρισία από την καρδιά μου. Η φωτογραφία είναι από τα ρούχα που θα φορούσα σήμερα. Ευχαριστώ πολύ τον υπερταλαντούχο σχεδιαστη @nicolaos_p για την εμπιστοσύνη του και τον χρόνο που αφιέρωσε για ένα ρούχο που του άξιζε να το δει στη σκηνή και όχι στην ντουλάπα & την @elena_gerarhaki για την υπερπολύτιμη βοήθεια της. Μακάρι να βγούμε από αυτή την περιπέτεια σύντομα».

Πηγή

Via
     
eXodosclub.blogspot.gr




Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :