Ανέκδοτα...

Ένας κτηνοτρόφος πηγαίνει να εξομολογηθεί και λέει στον παπά ότι από τότε 
που πέθανε η γυναίκα του, "πηγαίνει" μ ένα γουρούνι 
"Συνεχίζεις να το κάνεις?", ρωτάει ο παπάς, "και, είναι αρσενικό ή θηλυκό το 
γουρούνι?" 

"Μπα σταμάτησα πια", λέει ο αγρότης, "και το γουρούνι ήταν...
θηλυκό. Τι
νόμιζες δηλαδή? Ανώμαλος είμαι?"



Πάει ένας αδύναμος τυπάκος σε ένα μπαρ και ρωτάει: 
- Τίνος είναι το πίτ-μπουλ έξω από το μπαρ; Τότε σηκώνεται ένας παλικαράς και του λέει με άγριο ύφος: 
- Δικό μου, ρε φίλε. Γιατί, έχεις κανά πρόβλημά; 
- Ο.. όχι απλώς θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη γιατί το σκότωσε ο σκύλος μου... 
- Μα καλά, λέει εκείνος με έκπληξη, τι σόι σκύλο έχεις που σκότωσε το πιτ-μπουλ μου; 
- Ένα μικρό κανίς, κύριε... 
- Καλά, με δουλεύεις; πως στο καλό σκότωσε το... δείγμα σκυλιού σου τον σκύλαρό μου; 

- Του κάθισε στο λαιμό, κύριε...
..
..
.. http://exodosclub.blogspot.com/ . .
πηγή: xsefoto.blogspot.gr

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :