Η πρώτη selfie στο διάστημα από τον Buzz Aldrin

Μπορεί να μην έμεινε στην ιστορία, ως ο πρώτος άνθρωπος που πάτησε το πόδι του στο φεγγάρι, ο Buzz Aldrin όμως, μπορεί να είναι περήφανος, που τράβηξε την πρώτη selfie φωτογραφία, ενώ ήταν σε αποστολή στο διάστημα.

Με την…

ευκαιρία της συμπλήρωσης 45 χρόνων από την πρώτη προσσελήνωση, στις 20 Ιουλίου του 1969, o Aldrin δημοσίευσε στο διαδίκτυο τη φωτογραφία, γράφοντας «Το ξέρατε, ότι εγώ τράβηξα την πρώτη διαστημική selfie;»

Τρία χρόνια, το 1966, πριν την αποστολή με τον Neil Armstrong, ο Aldrin συμμετείχε σε άλλη αποστολή εκπαίδευσης.

Εκεί τράβηξε και τη φωτογραφία. Πίσω του φαίνεται η Γη, ενώ ο ίδιος παρέμεινε έξω από το διαστημικό σκάφος για πεντέμισι ώρες, σημειώνοντας νέο ρεκόρ στους διαστημικούς περιπάτους.

Σήμερα, στα 84 χρόνια του, ανέβασε πολύ υψηλά τον πήχη για το ποιος έχει τραβήξει την καλύτερη selfie, ξεκινώντας μία νέα, όπως είναι λογικό, σχετική μόδα.

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :