Με πεταξε στο πατωμα και με. . . βιασε !!! ( Η φοβερη απορια της ξανθιας...)





Η ξανθιά μιλάει με 
μια φίλη της.....

"Δεν καταλαβαίνω"
 λέει "πριν μια βδομάδα 
ήρθε ένας νεαρός και
 μου χτύπησε την πόρτα.

Οταν του άνοιξα, 

με ρώτησε αν
 είναι ο άντρας μου σπίτι, 
κι όταν του είπα πως δεν είναι,
 με πέταξε στο πάτωμα 
και με βίασε.

Μετά από δυο μέρες ξανάρθε, 
με ξαναρώτησε αν είναι
 ο άντρας μου σπίτι κι όταν
 του είπα όχι, με ξαναπέταξε 
στο πάτωμα και με ξαναβίασε.

Σήμέρα το πρωί ξανάρθε,
 με ρώτησε πάλι αν είναι ο
 άντρας μου σπίτι κι όταν του 
είπα πως δεν είναι, 
με ξαναπέταξε στο πάτωμα 
και με βίασε...

Δεν μπορώ να καταλάβω!"

"Είναι απίστευτο!" λέει η φίλη της. 

"Αλλά τι είναι αυτό που δεν 
μπορείς να... καταλάβεις;"

"Δεν μπορώ να καταλάβω τι
ακριβώς θέλει τον άντρα μου!..."





Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :