Σύντομα Ανέκδοτα & Αστείες Ατάκες







‎- Σ΄αγαπώ, Σ΄αγαπώ! ♥

- Κι εγώ!
- Αγάπη μου...αλήθεια;
-΄Οχι, δε κατάλαβες...




Κι εγώ μ΄αγαπώ!


‎- Σε ένα εστιατόριο ο πελάτηs λέει στο Γκαρσόν:
- Σαs παρακαλώ, μήπωs μπορείτε να πάρετε το κοτόπουλο να το 
ψήσετε λιγάκι ακόμα;
- Γιατι, τι έχει;
- Μου τρώει τιs πατάτεs!



Στο Facebook σε χάζευα, και έλιωνε το router μa όταν σε είδα απο
 κοντά εσπασα το computer!




Κορίτσι: έφαγεs?
Αγόρι: έφαγεs?
Κορίτσι: Με αντιγράφειs?
Αγόρι: Με αντιγράφειs?
Κορίτσι: Σ'αγαπώ!
Αγόρι: Ναι έφαγα!!!





Διάλογοs μεταξύ μητέραs και γιού
Μητέρα: θα με κανειs add στο Facebook?
Γιόs: WTF?(What The Fuck)?
Μητέρα: τι είπεs παιδί μου;
Γιοs: Welcome Το Facebook!



Αγόρι: Είσαι σαν τον ήλιο...............
Κορίτσι: Αλήθεια?
Αγόρι: Ναι....Δε βλέπεσαι..........!!!!



Ηθελα να μουνα κοριος,
να μπω στο κινητο σου,
να βλεπω που τηλεφωνας
γαμω το κερατο σου!!



- Μωρό μου, πως θα περιέγραφες την αγάπη σου για μένα;
- Είναι σαν να μετράω τ΄άστρα...
- Ουάου! Ατέλειωτη;
-΄Οχι! Απλά, χάσιμο χρόνου...







Επιτέλους βρέθηκε απάντηση για το ποίος είναι ο καλύτερος
 εραστής του κόσμου!!!
 Είναι ο Ύπνος. Ναι και όμως είναι αλήθεια. Γιατί:....

-Τους παίρνει όλους!!!!

-Σε παίρνει κάθε μέρα!!!!

-Μπορεί να σε πάρει πάνω από 1 φορά την μέρα!!!

-Σε παίρνει για πολλές ώρες!!!

-Του αρέσουν τα ομαδικά (μας πήρε ο ύπνος όλους μαζί)!!!!!

-Δεν τον ενοχλεί το μέρος (με παίρνει ο ύπνος όπου να 'ναι)!!!!!

-Αν δεν σε πάρει στεναχωριέσαι (Δεν με παίρνει ο ύπνος)!!!!!

-Έχει ιαματικές ικανότητες (με πήρε ο ύπνος και συνήλθα)!

-Είναι ύπουλος (μόλις έκλεισα τα μάτια με πήρε ο ύπνος)!!!!







Eμενα λες μικρη????
Αν θες να δεις κατι πραγματικα μικρο....
Ψαξε στο παντελονι σου......



‎- Πέρασε η ώρα ............
- Ήθελε τίποτα .......;





Τι λέει η καρφίτσα στο μπαλόνι;
- Τί;
- "Απόψε κάνεις μπαμ!"





- Καλά εσύ είσαι άσχημη! 
- Κι' εσύ είσαι μεθυσμένος! 
- Ναι, αλλά εσύ είσαι πολύ άσχημη! 
- Κι' εσύ είσαι πολύ μεθυσμένος! 
- Ναι, αλλά εγώ αύριο δεν θα είμαι.





Ρώτα ο μικρός:
- γιατί μπαμπά, οι πετεινοί λαλούν τόσο πρωί;
- γιατί είναι η μόνη στιγμή που μπορούν να μιλήσουν. 
Ύστερα ξυπνάνε οι κότες...


Δύο Πόντιοι μαθητές γράφουν διαγώνισμα.
- Δεν ξέρω τίποτε, θα δώσω λευκή κόλλα, λέει ο ένας.
- Κι εγώ! Λες να νομίσουν ότι αντιγράφαμε;



Συνανταει ο διαβολος τον θεο και του λεει ..
ΔΙΑΒΟΛΟΣ:ο γιος σου τα εχει με την κορη μου..
ΘΕΟΣ:αστο διαολο..
ΔΙΑΒΟΛΟΣ:μα το θεο.......

‎1ον σου είπα ότι δεν με ενδιαφέρει...και 2ον...για πες! :Ρ

Ένας τύπος, τύφλα στο μεθύσι γυρνάει το βράδυ σπίτι του.
Σταματάει έναν περαστικό:
- Συγνώμη, ρε φίλε. Πόσα καρούμπαλα έχω στο μέτωπο;
- 3.
- Ωραία! Αλλες δύο κολώνες και φτάνω σπίτι μου!


Πηγαίνει ο Τοτός στο ψιλικατζίδικο της γειτονιάς του.
- Έχετε παγωτό καρότο;
- Όχι, απαντά ο ψιλικατζής.
Ξαναπάει ο Τοτός την επόμενη μέρα, πάλι τα ίδια.
 Αυτό συνεχίστηκε για πέντε μέρες μέχρι
 που ο ψιλικατζής παρήγγειλε παγωτό καρότο.
Πηγαίνει ο Τοτός πάλι.
- Έχετε παγωτό καρότο;
- Ναι, απαντά ο ψιλικατζής.
- Βλακεία δεν είναι;





http://angelaspinkyworld.blogspot.com/


Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :