Στο παρελθόν δούλευα ως πλασιέ προφυλακτικών: Δείτε ποιος πρωταγωνιστής το είπε

Bookmark and ShareΕίναι ένας από τους αγαπημένους και γοητευτικούς Έλληνες πρωταγωνιστές. 
Συνήθως τον επιλέγουν για το ρόλο του σκληρού λόγω της δύναμης που έχει το βλέμμα του, αλλά το ...
ταλέντο του σίγουρα δεν είναι από αυτά που τυποποιούνται και περιορίζονται σε ένα είδος ρόλου. Συνεργαζόταν για αρκετά χρόνια με γνωστό σκηνοθέτη αστυνομικών θρίλερ αλλά έκανε τα πρώτα του βήματα ως στο θέατρο. Τον γοήτευσε η ομαδικότητα του θεάτρου και το γεγονός ότι έβλεπε ανθρώπους να διαβάζουν λογοτεχνικά κείμενα, να τα συζητούν και να επικοινωνούν. Σήμερα είναι παντρεμένος και έχει μια κόρη. Η μεγαλύτερη επιτυχία του στην τηλεόραση ήταν το « Νησί». Ο Γιάννης Στάνκγογλου φιλοξενήθηκε από το Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά την Παρασκευή 23 Μαρτίου και μεταξύ άλλων μίλησε για τις δουλειές που έχει κάνει στο παρελθόν.
«Κάποιες μέρες της εβδομάδας, δούλευα ως πλασιέ προφυλακτικών σε γνωστό club στη Βουλιαγμένη…» « Δηλαδή τι πλασιέ προφυλακτικών;» ρώτησε ο Γιώργος Λιάγκας « Ε, δεν έχεις δει που είσαι σε ένα club και έρχεται μια κοπέλα και σου φέρνει κάτι…» του εξήγησε η Φαίη Σκορδά. «Μου έχει τύχει να μου φέρει τσιγάρα μια κοπέλα, όχι προφυλακτικά…» «Ε, έκανα εγώ promotion, είχα μαζί μου και μια κοπέλα, γενικά έχω κάνει διάφορες δουλειές για να επιβιώσω, αλλά βρήκα αυτό μου αρέσει πραγματικά μόνο όταν ασχολήθηκα με το θέατρο», είπε ο Γιάννης Στάνκογλου και συμπλήρωσε: «Η πρώτη φορά που βγήκα στη σκηνή ήταν στο Ηρώδειο με το Γιώργο Κιμούλη και κατ’ ευθείαν ένιωσα τόσο γεμάτος συναισθήματα…».
Στη συνέχεια, ο Γιάννης Στάνκογλου μίλησε για τα χρόνια που πέρασε με τη γυναίκα του στην Αμερική: «Δούλεψα μερικά χρόνια στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού και ανεβάσαμε με τη γυναίκα μου μια θεατρική παράσταση και μετά σε εστιατόριο για να βγάλω τα προς το ζην. Δεν έχω μετανιώσει καθόλου που γύρισα γιατί δεν θα μπορούσα να εξελιχθώ σαν ηθοποιός και να παίξω τους ρόλους που έπαιξα, αν δεν έχεις αγγλική παιδεία και δεν ξέρεις καλά τη γλώσσα είναι πολύ δύσκολο…»
Όσον αφορά την οικονομική κρίση και την ευθύνη των πολιτικών ο δημοφιλής ηθοποιός σχολίασε: «Στεναχωριέμαι που βλέπω ανθρώπους στο περιβάλλον μου που έκαναν 10 – 12 χρόνια μια δουλειά να έχουν μείνει τώρα ξεκρέμαστοι. Κανένας από τους πολιτικούς δεν πιστεύω ότι είπε την αλήθεια γι΄αυτό που πραγματικά συνέβαινε σε αυτό τον τόπο. Τώρα καλό είναι που διασπώνται τα κόμματα και δεν υπάρχουν μόνο δύο αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τώρα και όχι πριν δέκα χρόνια…»
http://exodosclub.blogspot.com/

 zoo-m.blogspot.com

.

. Bookmark and Share ..
.. ONLINE ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣAdLinks: Avoncare.gr & ΥΓΕΙΑΣ..

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :