Καλύτερα οι δυο μας...ή μήπως όχι ;

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν μεμονωμένοι χωρίς κάποιο γκρουπ σαφώς έχουν τους λόγους τους, ξυπνάς ότι ώρα θέλεις, πας όπου θέλεις , δεν δίνεις λογαριασμό σε κανέναν και ζεις την περιπέτεια. Πολύ καλά όλα αυτά αλλά το να ταξιδεύει κανείς οργανωμένα έχει σίγουρα κάποια... πλεονεκτήματα.
Αρχικά είναι το θέμα του κόστους, σε περίπτωση που σας ενδιαφέρουν μεταφορές και ξεναγήσεις στο μέρος που θα επισκεφθείτε τότε σίγουρα θα είναι φθηνότερα με γκρουπ αφού το κόστος πούλμαν και ξεναγών μοιράζεται σε πολλά άτομα. Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε επίσης οποιαδήποτε έκπτωση ή ειδική τιμή αφορά γκρουπ ταξιδιωτών.
Είναι ασφαλέστερο να ταξιδεύετε έτσι, συνήθως θα κινείστε ομαδικά και αυτό αποθαρρύνει τους επίδοξους κλέφτες ή κακοποιούς.
Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τον χρόνο σας στο έπακρο αφού δεν θα χρονοτριβήσετε σε άσκοπες μετακινήσεις και χάνοντας χρόνο σε ουρές και διαδικασίες που με ένα οργανωμένο γκρουπ έχουν ήδη προβλεφθεί και θα αποφευχθούν σίγουρα.
Επειδή δυστυχώς καμιά φορά συμβαίνουν και δυσάρεστα πράγματα σε ένα ταξίδι, από την απώλεια μιας αποσκευής ή ενός εγγράφου μέχρι κάποιου προσωπικού ατυχήματος , αν είστε μέλος ενός γκρουπ έχετε τη βοήθεια ενός επαγγελματία που ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνει και είναι διαθέσιμος και στην χώρα που είστε και στην χώρα σας ο οποίος θα σας καθοδηγήσει και βοηθήσει με τον καλύτερο τρόπο.
..
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :