Να γιατί πρέπει να κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας!

και επίσης γιατί δεν πρέπει να 


χαζεύουμε.. 




..
..
.. http://exodosclub.blogspot.com/ . .
πηγή:xsefoto.blogspot.gr.

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :