Πλέον οι σταθμοί του Μετρό θα παρέχουν δωρεάν wi-fi
Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών πιστό στην εξαγγελία του, άσχετα αν είχε γίνει πριν από περίπου ένα χρόνο, ολοκλήρωσε τηνδιαγωνιστική διαδικασία για την εγκατάσταση και δωρεάν διάθεση ασύρματου ίντερνετ (wi-fi) σε επτά...μεγάλους σταθμούς του Μετρό και του ΗΣΑΠ. Έτσι δωρεάν wi-fi για το κοινό θα διαθέτουν οι σταθμοί Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο, Ομόνοια, Πειραιάς, Ακρόπολη, Νερατζιώτισσα, Δουκίσσης Πλακεντίας.
Προβλέπουμε οι σταθμοί να γεμίζουν κόσμο με τα laptop στα χέρια!
..
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :