Πλέον οι σταθμοί του Μετρό θα παρέχουν δωρεάν wi-fi

Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών πιστό στην εξαγγελία του, άσχετα αν είχε γίνει πριν από περίπου ένα χρόνο, ολοκλήρωσε τηνδιαγωνιστική διαδικασία για την εγκατάσταση και δωρεάν διάθεση ασύρματου ίντερνετ (wi-fi) σε επτά...

μεγάλους σταθμούς του Μετρό και του ΗΣΑΠ. Έτσι δωρεάν wi-fi για το κοινό θα διαθέτουν οι σταθμοί Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο, Ομόνοια, Πειραιάς, Ακρόπολη, Νερατζιώτισσα, Δουκίσσης Πλακεντίας.

Προβλέπουμε οι σταθμοί να γεμίζουν κόσμο με τα laptop στα χέρια!
..
..
.. http://exodosclub.blogspot.com/ . .
πηγή: trelokouneli.gr .

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :