Είναι πανέμορφη και πολύ σέξι ηθοποιός. Την αναγνωρίζετε;

Η συγκεκριμένη φωτογραφία της όμορφης ξανθιάς ηθοποιού είναι από διακοπές της και με την πόζα που έχει πάρει είναι αρκετά δύσκολο να την αναγνωρίσει κανείς. Με καταγωγή από τα Επτάνησα και συγκεκριμένα τη Ζάκυνθο, την οποία λατρεύει ήταν λογικό η ξανθιά καλλονή να έχει...
ιδιαίτερη σχέση με τη θάλασσα.

Ο λόγος για την Κλέλια Ρένεση, την πανέμορφη ξανθιά πρωταγωνίστρια του «Με λένε Βαγγέλη». Η ίδια είναι ακομπλεξάριστη και χαλαρή, παρόλο που με την εκρηκτική της εμφάνιση τραβά τα βλέμματα των αντρών πάνω της.

Η Κλέλια απέχει πολύ από την κλασική καλλονή που το μόνο που την απασχολεί είναι η εμφάνισή της. Έχει πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία και, ας μην ξεχνάμε, ότι «κουβαλάει» και την καλώς εννοούμενη τρέλα της επτανησιακής καταγωγής της.

Στα 18 της, πήγε στην Ιταλία να σπουδάσει γιατρός. «Είχα τον πατέρα μου να μου λέει “φύγε έξω να ανοίξει και το μάτι σου”. Ήμουν στη Νάπολη για δυο-τρεις μήνες. Άλλαξα πολλές πόλεις στην Ιταλία. Έπαθα μεγάλο έρωτα με την Ιταλία» είχε πει όταν βρέθηκε ως καλεσμένη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου.

“Ήμουν κάθε εβδομάδα σε άλλη πόλη, γιορτή και σχόλη. Κάποια στιγμή δεν πέρναγα μαθήματα, οπότε ουσιαστικά οι γονείς μου ήταν που με γύρισαν πίσω” είχε πει σε άλλη παλιότερη συνέντευξή της σχετικά με τα χρόνια που πέρασε στη γειτονική χώρα.


.. ...


..
..
.. http://exodosclub.blogspot.com/ . .
πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr.

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :