Είσαι 18 μέχρι 26 χρονών...;Το MTV αναζητά νέα πρόσωπα-παρουσιαστές

Νάσος Γουμενίδης

Υπόσχομαι ότι σε λίγο καιρό η νέα εικόνα του MTV Greece θα σας αρέσει πολύ. 

Κι επειδή έχω μάθει να μη μασάω και να λέω τα πράγματα όπως είναι σας έχω έκπληξη αλάνια μου...Το MTV αναζητά νέα

πρόσωπα-παρουσιαστές ηλικίας απο 18 μέχρι και 26 για να επανδρώσει τις εκπομπές του. 

Παλιές και νέες. 

Όσοι ενδιαφέρονται παρακαλώ να μου στείλουν τα τηλέφωνά τους καθώς και στοιχεία του βιογραφικού τους να τα στείλουν στο Inbox μου!

 n.goumenidis@gmail.com. 

Ευχαριστώ!!!.

                                                                            -->
exodosclub.blogspot.gr



                                           
.. ..
tragiko.com/.    

AGGELIES.PRO   Δωρεάν αγγελίες για όλους. Κάνε κλικ στην εικόνα τώρα!


Flying bat in a marquee









Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :