ΑΝΕΚΔΟΤΟ : O Μανωλάκης και το σχολείο

Επιστρέφει μια μέρα ο Μανωλάκης απ'το σχολείο με ένα σημείωμα απ'το διευθυντή πως έχει πρόβλημα να... κατανοήσει τις διαφορές των δύο φύλων και να του γίνει κάποια συζήτηση απ'τους γονείς. Το βλέπει η μητέρα και λέει: Μανωλάκη, στη κρεβατοκάμαρα, γρήγορα! Πάνε στη κρεβατοκάμαρα και η μητέρα λέει: Μανωλάκη, βγάλε τη μπλούζα μου. Τη βγάζει. Τώρα βγάλε τη φούστα μου σε παρακαλώ. Τη βγάζει. Βγάλε προσεκτικά το σουτιέν μου. Το βγάζει. Βγάλε και το κυλοτάκι μου. Το βγάζει. Και από εδώ και πέρα Μανωλάκη, σταμάτα να φοράς τα ρούχα μου...!!! 24wro





                                                 -->
eXodosclub.blogspot.gr
.tsekouratoi.gr//.trelokouneli.gr.   
banner ads banner ads banner ads banner ads

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :