Οι Γερμανοί δεν έρχονται στην Ελλάδα ούτε τζάμπα, αλλά... μας σκέφτονται πολύ
Μπορεί να μην θέλουν να έρθουν ούτε τζάμπα στην Ελλάδα, ωστόσο οι Γερμανοί δεν αποκλείουν τη χώρα μας ως προορισμό για διακοπές...
σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού της Ανώτατης Σχολής Εφαρμοσμένων Επιστημών WestkUste Γερμανίας και παρουσιάστηκε σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Αναφερόμενος στους τομείς που η Ελλάδα θα πρέπει να επενδύσει αν θέλει να αυξήσει τα μερίδιά της στη διεθνή τουριστική κονίστρα, ο καθηγητής του ινστιτούτου Bernd Eisenstein υπογράμμισε ότι βαρύτητα θα πρέπει να δοθεί, ασφαλώς στον πολιτισμό, στον θαλάσσιο τουρισμό, στη γαστρονομία αλλά και στις ειδικές μορφές τουρισμού.
Σταχυολογώντας ευρήματα της έρευνας που διεξήχθη στη Γερμανία, ξεχωρίζει το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι στην τελευταία θέση επιλογής, για αυτούς που κλήθηκαν να απαντήσουν σε ποια χώρα θα πήγαιναν με πληρωμένα τα έξοδα για πέντε μέρες, καθώς η χώρα μας συγκέντρωσε το 1,3% των προτιμήσεων. Για το 2013 το 0,8% απάντησε ότι θέλει να επισκεφτεί την Ελλάδα. Μπορεί η έρευνα να διεξήχθη στα τέλη του 2012 ωστόσο φαίνεται ότι η οικονομική κρίση δεν αποτελεί εμπόδιο στην έλευση των Γερμανών στην Ελλάδα, καθώς σε ερώτηση τι σκέφτονται για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, η οικονομική κρίση είναι στην ενδέκατη και τελευταία θέση. Η Ακρόπολη, ο ήλιος, η θάλασσα, ο πολιτισμός, το φαγητό κλπ προηγούνται των απαντήσεων.
Στα θετικά σημεία της έρευνας, γεγονός που συνδέεται με την αναγνωρισιμότητα της Ελλάδας, είναι η απάντηση των Γερμανών που σε ποσοστό 90% σκέφτονται την Ελλάδα για διακοπές, ενώ το 57% χαρακτηρίζει συμπαθητικό το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Ωστόσο όπως τόνισε ο καθηγητής B. Eisenstein αυτό το ποσοστό δεν κεφαλαιοποιείται σε αφίξεις γιατί θεωρεί, ότι η Ελλάδα δεν έχει ισχυρό "brand name".
Στην παρέμβασή του ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Γιώργος Τσακίρης, αναφέρθηκε στη σημασία της γερμανικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό, που παρά την κακή πορεία των τελευταίων ετών στα νούμερα των αφίξεων, εφέτος όπως τονίστηκε, οι Γερμανοί επιστρέφουν στην Ελλάδα. Η γερμανική αγορά είναι η δεύτερη σημαντικότερη αγορά μετά την Αγγλική για την Ελλάδα.
Από την πλευρά της η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, αφού ανάφερε ότι αναμένει το πόρισμα της έρευνας για περεταίρω αξιοποίηση, υπογράμμισε ότι η Ελλάδα εργάζεται προς την κατεύθυνση της αξιοποίησης όλων των μορφών τουρισμού που θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία στο υπάρχον μοντέλο.
σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού της Ανώτατης Σχολής Εφαρμοσμένων Επιστημών WestkUste Γερμανίας και παρουσιάστηκε σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Αναφερόμενος στους τομείς που η Ελλάδα θα πρέπει να επενδύσει αν θέλει να αυξήσει τα μερίδιά της στη διεθνή τουριστική κονίστρα, ο καθηγητής του ινστιτούτου Bernd Eisenstein υπογράμμισε ότι βαρύτητα θα πρέπει να δοθεί, ασφαλώς στον πολιτισμό, στον θαλάσσιο τουρισμό, στη γαστρονομία αλλά και στις ειδικές μορφές τουρισμού.
Σταχυολογώντας ευρήματα της έρευνας που διεξήχθη στη Γερμανία, ξεχωρίζει το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι στην τελευταία θέση επιλογής, για αυτούς που κλήθηκαν να απαντήσουν σε ποια χώρα θα πήγαιναν με πληρωμένα τα έξοδα για πέντε μέρες, καθώς η χώρα μας συγκέντρωσε το 1,3% των προτιμήσεων. Για το 2013 το 0,8% απάντησε ότι θέλει να επισκεφτεί την Ελλάδα. Μπορεί η έρευνα να διεξήχθη στα τέλη του 2012 ωστόσο φαίνεται ότι η οικονομική κρίση δεν αποτελεί εμπόδιο στην έλευση των Γερμανών στην Ελλάδα, καθώς σε ερώτηση τι σκέφτονται για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, η οικονομική κρίση είναι στην ενδέκατη και τελευταία θέση. Η Ακρόπολη, ο ήλιος, η θάλασσα, ο πολιτισμός, το φαγητό κλπ προηγούνται των απαντήσεων.
Στα θετικά σημεία της έρευνας, γεγονός που συνδέεται με την αναγνωρισιμότητα της Ελλάδας, είναι η απάντηση των Γερμανών που σε ποσοστό 90% σκέφτονται την Ελλάδα για διακοπές, ενώ το 57% χαρακτηρίζει συμπαθητικό το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Ωστόσο όπως τόνισε ο καθηγητής B. Eisenstein αυτό το ποσοστό δεν κεφαλαιοποιείται σε αφίξεις γιατί θεωρεί, ότι η Ελλάδα δεν έχει ισχυρό "brand name".
Στην παρέμβασή του ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Γιώργος Τσακίρης, αναφέρθηκε στη σημασία της γερμανικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό, που παρά την κακή πορεία των τελευταίων ετών στα νούμερα των αφίξεων, εφέτος όπως τονίστηκε, οι Γερμανοί επιστρέφουν στην Ελλάδα. Η γερμανική αγορά είναι η δεύτερη σημαντικότερη αγορά μετά την Αγγλική για την Ελλάδα.
Από την πλευρά της η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, αφού ανάφερε ότι αναμένει το πόρισμα της έρευνας για περεταίρω αξιοποίηση, υπογράμμισε ότι η Ελλάδα εργάζεται προς την κατεύθυνση της αξιοποίησης όλων των μορφών τουρισμού που θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία στο υπάρχον μοντέλο.
Labels
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :