Ριάλιτι και ποπ σταρ εκτοπίζουν από τα εξώφυλλα το Χόλιγουντ
Λίγα χρόνια πριν, η μεγαλύτερη επιτυχία για έναν διευθυντή γυναικείου περιοδικού ήταν να έχει στο εξώφυλλό του κάποια μεγάλη σταρ του κινηματογράφου.
Τώρα όμως, κι όσο το ενδιαφέρον του κοινού μετατοπίζεται προς τα τηλεοπτικά προϊόντα, είναι περισσότερο πιθανόν οι αναγνώστες να διαλέξουν ένα περιοδικό που στο εξώφυλλό του θα έχει μία τηλεοπτικό ηθοποιό, μία ριάλιτι σταρ ή μία τραγουδίστρια.
«Πάνε οι μέρες που οι κινηματογραφικοί ηθοποιοί ήταν η κότα που γεννούσε τα χρυσά αβγά για τα περιοδικά», εξηγεί στους «New York Time» ο Τζες Καγκλ, εκδότης του περιοδικού «Entertainment Weekly», του οποίου τα εξώφυλλα με τηλεοπτικούς σταρ έχουν πλέον ξεπεράσει αυτά με σταρ του κινηματογράφου, όπως αντιστοίχως και οι πωλήσεις τους.
Στο «Cosmopolitan», για παράδειγμα, το best-seller αυτής της χρονιάς ήταν το τεύχος του Απριλίου με την Κιμ Καρντάσιαν το οποίο και πούλησε 1,2 εκατ. αντίτυπα, με το αμέσως επόμενο να είναι αυτό του Μαρτίου με την τραγουδίστρια Μίλεϊ Σάιρους με 1,1 εκατ. αντίτυπα.
Το 2012 τα τρία τοπ εξώφυλλα του περιοδικού κοσμούσαν η τραγουδίστρια Ντέμι Λοβάτο με πωλήσεις 1,37 εκατ. αντίτυπα, η Κλόε Καρντάσιαν με 1,35 εκατ. και η Σελένα Γκόμεζ (τηλεοπτική σταρ και τραγουδίστρια) με 1,33 εκατ. αντίτυπα.
Ανοδος της τηλεόρασης
Το πιο πετυχημένο τεύχος της «Vogue» για το 2013 ήταν αυτό με εξώφυλλο της Μπιγιονσέ, ενώ το 2012 το εξώφυλλο με τη Lady Gaga πούλησε διπλάσια τεύχη απ' αυτό με τη Μέριλ Στριπ. Οι διευθυντές των περιοδικών αποδίδουν αυτήν την αλλαγή στη βελτίωση της ποιότητας των τηλεοπτικών προγραμμάτων, πολλά από τα οποία, εξάλλου, προτιμούν πλέον και μεγάλοι ηθοποιοί του Χόλιγουντ, και στην αυξανόμενη επιρροή των μουσικών. Εξάλλου, οι τηλεοπτικοί αστέρες είναι πολύ πιο εύκολα... προσβάσιμοι, ενώ οι αστέρες των ριάλιτι με τις «μάχες» τους για το βάρος τους, τις σχέσεις τους και τα επαγγελματικά τους, μοιάζουν λιγότεροι «τέλειοι» από τους σταρ, πιο προσιτοί.
Ωστόσο, οι σταρ δεν έχουν πει... ακόμα την τελευταία τους λέξη. Το πρόσφατο τεύχος του «People» με την Αντζελίνα Τζολί, για παράδειγμα, πούλησε 1 εκατ. αντίτυπα. Αλλά, βέβαια, η Τζολί «δεν είναι απλώς μία σταρ, εκπροσωπεί πολλά περισσότερα πράγματα», ισχυρίζεται η Τζοάνα Κόουλς, διευθύντρια του «Cosmopolitan».
Τώρα όμως, κι όσο το ενδιαφέρον του κοινού μετατοπίζεται προς τα τηλεοπτικά προϊόντα, είναι περισσότερο πιθανόν οι αναγνώστες να διαλέξουν ένα περιοδικό που στο εξώφυλλό του θα έχει μία τηλεοπτικό ηθοποιό, μία ριάλιτι σταρ ή μία τραγουδίστρια.
«Πάνε οι μέρες που οι κινηματογραφικοί ηθοποιοί ήταν η κότα που γεννούσε τα χρυσά αβγά για τα περιοδικά», εξηγεί στους «New York Time» ο Τζες Καγκλ, εκδότης του περιοδικού «Entertainment Weekly», του οποίου τα εξώφυλλα με τηλεοπτικούς σταρ έχουν πλέον ξεπεράσει αυτά με σταρ του κινηματογράφου, όπως αντιστοίχως και οι πωλήσεις τους.
Στο «Cosmopolitan», για παράδειγμα, το best-seller αυτής της χρονιάς ήταν το τεύχος του Απριλίου με την Κιμ Καρντάσιαν το οποίο και πούλησε 1,2 εκατ. αντίτυπα, με το αμέσως επόμενο να είναι αυτό του Μαρτίου με την τραγουδίστρια Μίλεϊ Σάιρους με 1,1 εκατ. αντίτυπα.
Το 2012 τα τρία τοπ εξώφυλλα του περιοδικού κοσμούσαν η τραγουδίστρια Ντέμι Λοβάτο με πωλήσεις 1,37 εκατ. αντίτυπα, η Κλόε Καρντάσιαν με 1,35 εκατ. και η Σελένα Γκόμεζ (τηλεοπτική σταρ και τραγουδίστρια) με 1,33 εκατ. αντίτυπα.
Ανοδος της τηλεόρασης
Το πιο πετυχημένο τεύχος της «Vogue» για το 2013 ήταν αυτό με εξώφυλλο της Μπιγιονσέ, ενώ το 2012 το εξώφυλλο με τη Lady Gaga πούλησε διπλάσια τεύχη απ' αυτό με τη Μέριλ Στριπ. Οι διευθυντές των περιοδικών αποδίδουν αυτήν την αλλαγή στη βελτίωση της ποιότητας των τηλεοπτικών προγραμμάτων, πολλά από τα οποία, εξάλλου, προτιμούν πλέον και μεγάλοι ηθοποιοί του Χόλιγουντ, και στην αυξανόμενη επιρροή των μουσικών. Εξάλλου, οι τηλεοπτικοί αστέρες είναι πολύ πιο εύκολα... προσβάσιμοι, ενώ οι αστέρες των ριάλιτι με τις «μάχες» τους για το βάρος τους, τις σχέσεις τους και τα επαγγελματικά τους, μοιάζουν λιγότεροι «τέλειοι» από τους σταρ, πιο προσιτοί.
Ωστόσο, οι σταρ δεν έχουν πει... ακόμα την τελευταία τους λέξη. Το πρόσφατο τεύχος του «People» με την Αντζελίνα Τζολί, για παράδειγμα, πούλησε 1 εκατ. αντίτυπα. Αλλά, βέβαια, η Τζολί «δεν είναι απλώς μία σταρ, εκπροσωπεί πολλά περισσότερα πράγματα», ισχυρίζεται η Τζοάνα Κόουλς, διευθύντρια του «Cosmopolitan».
Labels
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :