Mercedes E-Class Cabrio: Πολυτέλεια και δύναμη
Τώρα που οι Γερμανοί αποφάσισαν να βοηθήσουν τον Νότο, πήρα θάρρος και άρχισα να σκέπτομαι ποια ακριβά αυτοκίνητα θα ήθελα να οδηγήσω.
Στη δική μου λίστα έβαλα σε εξέχουσα θέση την ανανεωμένη Mercedes E-Class Cabrio, ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο, με το πρόσθετο πλεονέκτημα της ανοικτής οροφής.
Το κύριο χαρακτηριστικό στην εμφάνισή της είναι το μπροστινό μέρος, με νέους προβολείς, οι οποίοι είναι πλέον ενιαίοι και ενσωματώνουν όλες τις φωτιστικές λειτουργίες. Οι προβολείς είναι εφοδιασμένοι με αντιθαμβωτικά φώτα LED (βασικός εξοπλισμός). Η τεχνολογία full LED διατίθεται για πρώτη φορά στην κατηγορία (προαιρετικά). Νέοι εμπρός προφυλακτήρες με πιο έντονο σχήμα V και μεγάλοι αεραγωγοί ενισχύουν τον δυναμισμό του αυτοκίνητου.
Ακόμη ένα χαρακτηριστικό αυτού του πισωκίνητου αυτοκινήτου είναι η μυώδης πίσω πλευρά. Νέα πίσω φωτιστικά σώματα και ένας φαρδύς προφυλακτήρας με σχεδιασμό «πτέρυγας» και χρωμιωμένες λεπτομέρειες έρχονται να τονίσουν αυτό το μέρος.
Το τετραθέσιο cabrio διαθέτει πλαϊνά παράθυρα που ανοίγουν εντελώς. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από την ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα χωρίς επιλογέα ταχυτήτων, καθώς και από το τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με μοχλό Direct Select και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο.
Στελέχη της Mercedes Benz Ελλάς τόνισαν τα πλεονεκτήματα της αναβαθμισμένης μαλακής οροφής: καλύτερη λειτουργία, ενισχυμένη μόνωση και υψηλότερη αντοχή στον χρόνο.
Για περισσότερη άνεση κατά την οδήγηση με την οροφή κατεβασμένη είναι διαθέσιμο το σύστημα Aircap (προαιρετικά). Με το σύστημα αυτό μειώνονται ο στροβιλισμός του αέρα στο εσωτερικό του οχήματος και τα επίπεδο θορύβου. Το Aircap ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες πάνω από 40 χλμ./ώρα.
Από τα νέα συστήματα υποβοήθησης ξεχωρίζω τη στερεοσκοπική Multi Purpose κάμερα κοντά στον κεντρικό καθρέφτη, που παρέχει τρισδιάστατη προβολή του χώρου έως και περίπου 50 μέτρα μπροστά από το όχημα. Αλγόριθμοι συγκεντρώνουν τα δεδομένα της κάμερας, τα αναλύουν μαζί με τα στοιχεία από τα εγκατεστημένα ραντάρ και κάνουν μια αξιολόγηση της τρισδιάστατης εικόνας, ώστε να ανιχνεύουν αυτοκίνητα που είτε προπορεύονται, είτε διασταυρώνονται, είτε βρίσκονται στο αντίθετο ρεύμα, καθώς και πεζούς και μια ποικιλία σημάτων κυκλοφορίας, «διαβάζοντας» ένα μεγάλο οπτικό πεδίο. Οι αλγόριθμοι ταξινομούν επίσης αντικείμενα που κινούνται στον χώρο.
Εξι κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαιοκινητήρες, όλοι εξοπλισμένοι με σύστημα Eco start&stop. Οι τιμές έχουν ως εξής: E 200, 2.000 κ.εκ. 184 ίπποι BlueEFFICIENCY, 54.000 ευρώ (51.878 με απόσυρση), E 250, 2.000 κ.εκ. 211 ίπποι Auto59.250, 56.948 ευρώ, E 350, 3.500 κ.εκ. 306 ίπποι, 66.950 ευρώ, E 220 CDI, 2.200 κ.εκ. 170 ίπποι, 56.900 ευρώ, E 250 CDI, 2.200 κ.εκ. 204 ίπποι, 59.950 ευρώ και E 350 BlueTEC, 3.000 κ.εκ. 252 ίπποι, 67.500 ευρώ.
Στη δική μου λίστα έβαλα σε εξέχουσα θέση την ανανεωμένη Mercedes E-Class Cabrio, ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο, με το πρόσθετο πλεονέκτημα της ανοικτής οροφής.
Το κύριο χαρακτηριστικό στην εμφάνισή της είναι το μπροστινό μέρος, με νέους προβολείς, οι οποίοι είναι πλέον ενιαίοι και ενσωματώνουν όλες τις φωτιστικές λειτουργίες. Οι προβολείς είναι εφοδιασμένοι με αντιθαμβωτικά φώτα LED (βασικός εξοπλισμός). Η τεχνολογία full LED διατίθεται για πρώτη φορά στην κατηγορία (προαιρετικά). Νέοι εμπρός προφυλακτήρες με πιο έντονο σχήμα V και μεγάλοι αεραγωγοί ενισχύουν τον δυναμισμό του αυτοκίνητου.
Ακόμη ένα χαρακτηριστικό αυτού του πισωκίνητου αυτοκινήτου είναι η μυώδης πίσω πλευρά. Νέα πίσω φωτιστικά σώματα και ένας φαρδύς προφυλακτήρας με σχεδιασμό «πτέρυγας» και χρωμιωμένες λεπτομέρειες έρχονται να τονίσουν αυτό το μέρος.
Το τετραθέσιο cabrio διαθέτει πλαϊνά παράθυρα που ανοίγουν εντελώς. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από την ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα χωρίς επιλογέα ταχυτήτων, καθώς και από το τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με μοχλό Direct Select και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο.
Στελέχη της Mercedes Benz Ελλάς τόνισαν τα πλεονεκτήματα της αναβαθμισμένης μαλακής οροφής: καλύτερη λειτουργία, ενισχυμένη μόνωση και υψηλότερη αντοχή στον χρόνο.
Για περισσότερη άνεση κατά την οδήγηση με την οροφή κατεβασμένη είναι διαθέσιμο το σύστημα Aircap (προαιρετικά). Με το σύστημα αυτό μειώνονται ο στροβιλισμός του αέρα στο εσωτερικό του οχήματος και τα επίπεδο θορύβου. Το Aircap ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες πάνω από 40 χλμ./ώρα.
Από τα νέα συστήματα υποβοήθησης ξεχωρίζω τη στερεοσκοπική Multi Purpose κάμερα κοντά στον κεντρικό καθρέφτη, που παρέχει τρισδιάστατη προβολή του χώρου έως και περίπου 50 μέτρα μπροστά από το όχημα. Αλγόριθμοι συγκεντρώνουν τα δεδομένα της κάμερας, τα αναλύουν μαζί με τα στοιχεία από τα εγκατεστημένα ραντάρ και κάνουν μια αξιολόγηση της τρισδιάστατης εικόνας, ώστε να ανιχνεύουν αυτοκίνητα που είτε προπορεύονται, είτε διασταυρώνονται, είτε βρίσκονται στο αντίθετο ρεύμα, καθώς και πεζούς και μια ποικιλία σημάτων κυκλοφορίας, «διαβάζοντας» ένα μεγάλο οπτικό πεδίο. Οι αλγόριθμοι ταξινομούν επίσης αντικείμενα που κινούνται στον χώρο.
Εξι κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαιοκινητήρες, όλοι εξοπλισμένοι με σύστημα Eco start&stop. Οι τιμές έχουν ως εξής: E 200, 2.000 κ.εκ. 184 ίπποι BlueEFFICIENCY, 54.000 ευρώ (51.878 με απόσυρση), E 250, 2.000 κ.εκ. 211 ίπποι Auto59.250, 56.948 ευρώ, E 350, 3.500 κ.εκ. 306 ίπποι, 66.950 ευρώ, E 220 CDI, 2.200 κ.εκ. 170 ίπποι, 56.900 ευρώ, E 250 CDI, 2.200 κ.εκ. 204 ίπποι, 59.950 ευρώ και E 350 BlueTEC, 3.000 κ.εκ. 252 ίπποι, 67.500 ευρώ.
Labels
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :