Το άλογο που έγινε κατοικίδιο…

Περνά με δυσκολία από τις πόρτες, προσέχει πολύ ώστε να αποφύγει τις ζημιές, αλλά παρά τις όποιες δυσκολίες, το ηλικίας 3 ετών άλογο συνήθισε τη ζωή μέσα στο σπίτι…

Προκειμένου να προφυλάξει τον Νάσαρ από τη θύελλα Ξάβερ που έπληξε τη Γερμανία τον περασμένο Δεκέμβριο, η Στέφανι Αρντ, του έδωσε στέγη στο σπίτι της. «Προσωρινά», σκέφτηκε, μόνο που οι δυο τους κάνουν πλέον τόσο καλή παρέα που τους είναι δύσκολο να «χωρίσουν».

Via

eXodosclub.blogspot.gr
   
   



 adiexodos.gr

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :