Νιώθω ελεύθερος που αποκάλυψα ότι είμαι gay

Το ότι πλέον νιώθει ελεύθερος επισήμανε ο πρωταγωνιστής του «Prison Break» που παραδέχθηκε δημόσια ότι είναι ομοφυλόφιλος!«Μετά το “Prison Break” ένιωθα πως το δημόσιο προφίλ μου ήταν σε αντίθεση με αυτό που νιώθω πραγματικά. Μπορεί να είχα δίπλα μου την οικογένειά μου και τους φίλους μου, αλλά, στο επαγγελματικά του είχα “χτίσει” μία φαντασίωση. Είχα δημιουργήσει την ατμόσφαιρα του “αυτό (σ.σ. η ομοφυλοφιλία) δεν συμβαίνει εδώ!”», εξομολογείται ο 42χρονος Wentworth Miller στο περιοδικό «Details».Περίπου ένας χρόνος πέρασε από τότε που ο Miller αποκάλυψε την σεξουαλική του ταυτότητα και, όπως τονίζει, πιστεύει πως το κοινό το είχε καταλάβει μέχρι ενός σημείου.«Οι άνθρωποι στην οθόνη δεν είναι οι χαρακτήρες που υποδύονται! Νομίζω μπορούμε να φλερτάρουμε σαν άνθρωποι, άσχετα αν κάποιος είναι gay ή όχι… Η έλξη είναι υγρό και οι φαντασιώσεις μας είναι αρκετά δυνατές ώστε να χωρέσουν όλη αυτή την διαφορετικότητα, ακόμα κι όταν γνωρίζουμε πως κάτι δεν είναι όπως φαίνεται», καταλήγει ο ηθοποιός.

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :