VIDEO: To κορίτσι που κολυμπά με τους καρχαρίες

H 20χρονη Μάντισον Στιούαρτ από την Αυστραλία εγκατέλειψε το σχολείο στα 14 της χρόνια...

για να αφιερωθεί στη διάσωση του καρχαρία.

Η δραστηριότητα της νεαρής Αυστραλέζας έχει προβληθεί από τα ξένα μέσα ενημέρωσης, τα οποία αναφέρουν ότι από τα 7 της χρόνια κολυμπά παρέα με… καρχαρίες. Τον Ιούνιο κυκλοφόρησε το ντοκιμαντέρ της που την δείχνει να φιλιέται με τους καρχαρίες της Αυστραλίας, στην προσπάθειά της να αλλάξει την αντίληψη που έχουν οι άνθρωποι για αυτούς. Μιλώντας στην αυστραλιανή έκδοση της Βρετανικής Daily Mail, είπε ότι αποφάσισε να εγκαταλείψει οικογένεια, φίλους και σπουδές γιατί «άρχισα να παρατηρώ μία αξιοσημείωτη μείωση του πληθυσμού των καρχαριών». «Τώρα είμαι σε εκείνο το στάδιο της ζωής μου όπου δεν ξέρω καν αν θα υπάρχουν (καρχαρίες) γύρω μου όταν μεγαλώσω. Για αυτό άφησα το σχολείο, την οικογένειά μου, τους φίλους μου... για να είμαι στο νερό» δήλωσε η νεαρή. tornosnews.gr

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :