“Ο πατέρας μου θα με πάντρευε με έναν άντρα 35 χρονών ενώ εγώ ήμουν 11! Αποφάσισα να αυτοπυρποληθώ, αλλά επέζησα…”

Η Mashid Rezai είναι πια 36 ετών αλλά δεν θα ξεχάσει ποτέ τα όσα έζησε στην παιδική της ηλικία.

Μεγαλώνοντας στο βόρειο Ιράν είναι πολύ δύσκολο να είσαι γυναίκα. Έτσι και η Mashid, στην ηλικία των 11 ετών ήταν αναγκασμένη να παντρευτεί έναν κατά πολύ μεγαλύτερό της άντρα, τον οποίο φυσικά δεν ήθελε, αλλά η οικογένειά της και ο βίαιος πατέρας της δεν της έδιναν άλλη επιλογή.

Τότε πήρε την μεγάλη απόφαση και αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή της, πυρπολώντας τον ίδιο της τον εαυτό! Η προσπάθεια αποδείχτηκε… άκαρπη καθώς η ίδια επέζησε με βαριάς μορφής εγκαύματα. Μάλιστα ο πατέρας της δεν δίσταζε να την χτυπάει ακόμη κι όταν αυτή ήταν καθηλωμένη στο κρεβάτι του νοσοκομείου! Η ίδια όταν πια άρχισε να αναρρώνει φοβόταν να κυκλοφορήσει στον δρόμο καθώς ο λιθοβολισμός εξαιτίας των σημαδιών της ήταν δεδομένος! Για καλή της τύχη την εντόπισε ένας χειρούργο, παρέχοντάς της άσυλο και νοσηλεία στην Αγγλία.

Σήμερα στα 36 της η Mashid Rezai αποφάσισε να δημοσιοποιήσει την ιστορία προκειμένου να γνωρίζει ο κόσμος τί πραγματικά συμβαίνει στις κοινωνίες της Μέσης Ανατολής αλλά και να βοηθήσει άλλα μικρά κορίτσια να ξεφύγουν από τον εφιάλτη που η ιδία έζησε… Ο άντρας που θα έπρεπε να με αγαπάει μου κατέστρεψε τη ζώη” λέει η ίδια για τον πατέρα της. “Η μητέρα μου ήτανη τέταρτη γυναίκα του πατέρα του. Οι προηγούμενες τρεις είχαν δραπετεύσει γιατί τις χτύπαγε. Στο νοσοκομείο πολλές φορές μου έδενε τα χέρια στο κρεβάτι και με χτύπαγε και εμένα. Αποφάσισε να με παντρέψει με έναν άντρα 35 ετών ενώ εγώ ήμουν 11!” Πηγή

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :