Ψήφο εμπιστοσύνης θα ζητήσει ο Βαλς

Ο πρωθυπουργός της Γαλλίας Μανουέλ Βαλς δεσμεύτηκε απόψε ότι θα ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης από το κοινοβούλιο για το πρόγραμμα της κυβέρνησής του, "τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο". Θα έχω την ευκαιρία…

να ζητήσω βεβαίως την ψήφο εμπιστοσύνης της Εθνοσυνέλευσης για το πρόγραμμα εργασίας (της κυβέρνησης) κατά τη βουλευτική σύνοδο, τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο", διαβεβαίωσε μιλώντας στο κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης France 2.

Μολονότι πολλοί βουλευτές του κυβερνώντος Σοσιαλιστικού Κόμματος εμφανίζονται αντίθετοι με την πολιτική λιτότητας που ακολουθεί ο πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, ο Βαλς δήλωσε πεπεισμένος ότι "η μεγάλη πλειοψηφία" τους θα στηρίξει την κυβέρνηση.

Στην περίπτωση που καταψηφιστεί, ο Ολάντ θα είναι υποχρεωμένος να διαλύσει τη Βουλή και να προκηρύξει πρόωρες εκλογές τις οποίες οι Σοσιαλιστές θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα χάσουν, εφόσον επαληθευτούν τα ποσοστά που συγκεντρώνουν στις δημοσκοπήσεις.

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :