Η Άντα Λιβιτσάνου μιλά για τη μεγάλη αγάπη της!
Η Άντα Λιβιτσάνου, σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα, εξομολογήθηκε τη μεγάλη της αγάπη για τη...
ζαχαροπλαστική, η οποία όπως λέει δεν ήρθε ξαφνικά. Πιο συγκεκριμένα, η ηθοποιός υποστηρίζει: Το "Ada's Little Kitchen" δεν είναι κάτι που έγινε τυχαία, ούτε ήταν αναλαμπή της στιγμής. Είχα πάντα στο μυαλό μου ένα μικρό μαγικό μαγαζάκι με ολόφρεσκα προϊόντα ημέρας. Ηθελα να έρχεται ο κόσμος εδώ και να νιώθει σαν καλεσμένος μου, να πούμε δυο κουβέντες και να φάει κάτι από τα χέρια μου. Θυμάμαι πάντα τον εαυτό μου να μαγειρεύει. Η ζαχαροπλαστική έχει να κάνει με την ακρίβεια και εμένα μου αρέσει αυτό, είναι ένας ψυχαναγκασμός. Μου ταιριάζει, πρέπει να είσαι λίγο Γερμανός μέσα σου», εξηγεί η ίδια γελώντας, ενώ προσθέτει πως ένα από τα γλυκά που προσφέρει είναι το «Auntie Mary's», ένα γλυκό με οικογενειακή ιστορία. Πρόκειται για μια οικογενειακή συνταγή από μια αγαπημένη μου θεία που τη φτιάχνω και τη θυμάμαι από παιδί. Τη δούλεψα μήνες μέχρι να την τελειοποιήσω και πραγματικά χαίρομαι που εντέλει το γλυκό αρέσει τόσο πολύ στον κόσμο» πηγή
Via
eXodosclub.blogspot.gr
Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια κρίση τώρα που είμαι άνεργος ;
Για να μάθεις τις απαντήσεις πάτησε τώρα ΕΔΩ
Labels
Lifestyle


Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :