Τζακούζι μέσα στο… αυτοκίνητο!

Ο Γάλλος καλλιτέχνης Benedetto Bufalino χρειάστηκε να παροπλίσει το παλιό του μπλε SEAT Ibiza sedan προκειμένου να πάρει ένα καινούριο. Δεν θέλησε παρόλα αυτά να το πουλήσει ή να το δώσει σε κάποια μάντρα παλιών αυτοκινήτων. Σκέφτηκε λοιπόν κάτι εντελώς πρωτότυπο και άκρως… δροσιστικό. Μεταμόρφωσε το αυτοκίνητο σε… τζακούζι. Αφαίρεσε την οροφή, τα παράθυρα και το παρμπρίζ και στο υπόλοιπο τμήμα του αυτοκινήτου κατασκεύασε μια μπανιέρα για δύο! «Τοποθέτησα το αυτοκίνητο στην ύπαιθρο και δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια βουτιά κάτω από τον καυτό ήλιο. Οι δικοί μου λάτρεψαν αυτή την ιδέα και εγώ βρίσκω το αποτέλεσμα πολύ… εικαστικό!», εξηγεί ο ίδιος.

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :