ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Μια περίεργη ερωτική φαντασίωση

Ένας τύπος προσπαθεί εδώ και καιρό να πείσει τη γυναίκα του να εκπληρώσει μια ερωτική φαντασίωση του... Θέλει απεγνωσμένα να βάλει το μόριο του στα… αυτιά της. Συζητάνε για άλλη μια φορά. Λέει αυτή γεμάτη απορία: Μα τρελάθηκες, Χριστιανέ μου; Τι θέλεις, να κουφαθώ; Απαντά ο τύπος μέσα στην ειρωνεία… Καλά, τι φοβάσαι; Τόσα χρόνια δε θα είχες μουγγαθεί; tsantiri.gr

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :