Η απίστευτη δήλωση του Κάμπελ για τον Ολυμπιακό

Με ιδιαίτερα κολακευτικά λόγια αναφέρθηκε στον Ολυμπιακό ,ο παίκτης της Άρσεναλ , Τζόελ Κάμπελ...

που αναφέρθηκε στην περσινή του παρουσία στους «ερυθρολεύκους» και στο καλό που έκανε στην καριέρα του το πέρασμα από τον Πειραιά.

Ο Τζόελ Κάμπελ μπορεί να έμεινε για έναν μόνο χρόνο στην ομάδα, αφού ήταν δανεικός από την Άρσεναλ, ωστόσο κατάφερε να βάλει σε πολλά ματς την σφραγίδα του και να κατακτήσει και το πρωτάθλημα Ελλάδος με τον Ολυμπιακό.

Ο Κοσταρικανός έκανε δηλώσεις στην επίσημη σελίδα των Λονδρέζων και έκανε ιδιαίτερη μνεία στην ομάδα του Πειραιά που τον βοήθησε να εξελιχθεί.

Χαρακτηριστικά, ο Τζόελ Κάμπελ δήλωσε:

Έπαιζα βασικός την προηγούμενη σεζόν με τον Ολυμπιακό και είχα συμμετοχές στο Champions League. Η περσινή μου παρουσία στον Ολυμπιακό με έκανε αυτό που είμαι τώρα. Έχω αρκετά πράγματα να βελτιώσω στο παιχνίδι μου όμως πιστεύω ότι βαδίζω στη σωστή κατεύθυνση. Αυτή τη στιγμή αισθάνομαι υπέροχα και πανέτοιμος», τόνισε αρχικά και συνέχισε.

Στον Ολυμπιακό ένιωσα αρκετή αυτοπεποίθηση για να κάνω αυτά που μπορώ καλύτερα, ενώ στην Μπέιτς ένιωθα λίγο πιο περιορισμένος. Ήμουνα αρκετά νέος και προτιμούσα να μην παίρνω ρίσκα όπως το να ντριπλάρω και να σουτάρω. Όμως με τον Ολυμπιακό, άλλαξα αρκετά. Ο προπονητής μου εκεί μου έδωσε την ελευθερία να παίζω όπως ξέρω και μπορώ και ένιωσα σημαντικός. Αυτό είχε επίδραση στο παιχνίδι μου. redder.gr

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :