Ηράκλειο: Έρευνα για καταγγελία βιασμού ασθενή σε ψυχιατρική κλινική

Σάλο έχει προκαλέσει η καταγγελίας μίας μητέρας που έκανε λόγο ότι ο 24χρονος γιος της που νοσηλεύτηκε στην ψυχιατρική κλινική του ΠΑΓΝΗ έχει κακοποιηθεί και βιαστεί.

Η είδηση είδε το φως της δημοσιότητας σήμερα το…

πρωί ενώ από την πρώτη στιγμή κινητοποιήθηκε η αστυνομία η οποία και ξεκίνησε έρευνα της καταγγελίας.

Την ίδια ώρα, το νοσοκομείο και συγκεκριμένα ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ, Νίκος Χαριτάκης σε δηλώσεις του στο cretapost, ανέφερε πως έχει ήδη αναθέσει προκαταρκτική έρευνα για το συμβάν σε καθηγητή πρώτης βαθμίδας του Πανεπιστημίου. Ένα σοβαρό γεγονός όπως αυτό περιγράφεται πληροφορηθήκαμε σήμερα από δημοσιεύματα. Όπως είναι φυσικό πλήρη ενημέρωση δεν υπάρχει.

Αυτό όμως που εγώ έπραξα με συμφωνία του νομικού συμβούλου του νοσοκομείου ανέθεσα προκαταρκτική έρευνα σε καθηγητή πρώτης βαθμίδας του Πανεπιστημίου Κρήτης», επεσήμανε ο κ. Χαριτάκης. Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :