ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο Τοτός και το ρομπότ της αλήθειας...

Ο πατέρας του Τοτού έφερε στο σπίτι ένα ειδικό ρομπότ που όταν έλεγες ψέματα σε... χαστούκιζε στο πρόσωπο. Μια μέρα, λοιπόν, ο Τοτός γύρισε αργά στο σπίτι από το φροντιστήριο και ο πατέρας του τον ρώτησε: Γιε μου, γιατί άργησες να γυρίσεις; Ο Τοτός απάντησε: – Μας έβαλαν ένα διαγώνισμα και κάτσαμε παραπάνω στο φροντιστήριο. Κατά μεγάλη του έκπληξη το ρομπότ ήρθε και του έριξε ένα χαστούκι. Ο πατέρας του τού λέει: – Τοτέ, αυτό το ρομπότ είναι ειδικό να διακρίνει τα ψέματα και χαστουκίζει όποιον ψεύδεται. Γιατί άργησες λοιπόν; Α, μπαμπά πήγα σε μια ταινία, απάντησε ο Τοτός. Ποια ταινία; Στις… Αμέσως ο Τοτός άρπαξε άλλο ένα χαστούκι. Συγγνώμη μπαμπά, πήγα σε τσόντα. Ντροπή σου γιε μου, εγώ όταν ήμουν στην ηλικία σου, ποτέ δεν έβλεπα ανήθικες ταινίες και δεν συμπεριφερόμουν άσχημα. Αμέσως ο πατέρας αρπάζει κι αυτός ένα γερό χαστούκι από το ρομπότ. Η μητέρα του, που άκουσε την τελευταία πρόταση, ξεπρόβαλε από την κουζίνα και είπε ειρωνικά: Ε, έτσι κι αλλιώς ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ γιος είναι. Και το ρομπότ γυρίζει και της ρίχνει κι αυτής ένα γερό χαστούκι!

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :