Ακόμα δεν ξεκίνησε η εκπομπή τους και άρχισαν τα παρατράγουδα...ΑΓΡΙΑ ΚΟΝΤΡΑ on air Μανωλίδου με Λιάγκα!

Χαμός έγινε στην καθημερινή ραδιοφωνική εκπομπή των δύο και τα αίματα άναψαν για τα καλά... Στην σημερινή εκπομπή ο Γιώργος Λιάγκας έγινε έξαλλος με την Ευγενία Μανωλίδου. Το θέμα της συζήτησης ήταν η διαπαιδαγώγηση των παιδιών και κατά πόσο είναι σωστό οι γονείς να τα τιμωρούν.

Δεν θέλω να βάζω τα παιδιά μου τιμωρία, αλλά να τους μιλάω μέχρι να καταλάβουν πως αυτό που έκαναν δεν ήταν σωστό", είπε ο Γιώργος Λιάγκας και η Ευγενία Μανωλίδου διαφώνησε λέγοντας : "Όχι, η τιμωρία βοηθάει το παιδί να καταλάβει ότι υπάρχουν όρια".

Ο παρουσιαστής βέβαια επέμενε στην άποψή του και μάλιστα είπε ότι η χειρότερη ταινία είναι «Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο» γιατί περνάει λάθος μηνύματα λόγω του ξύλου, με την Ευγενία να απαντάει και σε αυτό: "Όχι, το βλέπεις Σάββατο βράδυ και περνάς καλά, είσαι συντηρητικός".

Αυτό έκανε έξαλλο τον Γιώργο Λιάγκα, ο οποίος της είπε: "Θα πει η Μανωλίδου εμένα συντηρητικό που τα παιδιά της προχωράνε με στρατιωτικό βήμα μέσα στο σπίτι". Ε, εκεί έγινε το "έλα να δεις", αφού η Μανωλίδου του απάντησε με ύφος: "Τι είναι αυτά που λες; Καμία σχέση. Ξέρω ότι παιδιά που έχουν διαπρέψει και στο εξωτερικό και στην Ελλάδα έχουν περάσει από τέτοια εκπαίδευση στο σπίτι τους για να μάθουν να είναι σωστοί και τι πρέπει να κάνουν στην ζωή τους". Πηγή

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :