Αυτές είναι οι επώνυμες Ελληνίδες που κοίταξαν τον καρκίνο κατάματα και τον νίκησαν! [photos]

Της Κατερίνας Θεοδωροπούλου Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας πρόληψης του καρκίνου του μαστού... Θέλοντας να περάσουμε το δικό μας αισιόδοξο μήνυμα, συγκεντρώσαμε τις επώνυμες κυρίες που ήρθαν αντιμέτωπες με τη γυναικεία μάστιγα, πάλεψαν, κατάφεραν να βγουν νικήτριες από τη δύσκολη αυτή μάχη και με μεγαλείο ψυχής μίλησαν για το δικό τους αγώνα. Η Χάρις Αλεξίου ξεπέρασε τον καρκίνο τραγουδώντας! «Αυτό που χρειαζόμαστε περισσότερο εμείς οι επώνυμοι είναι να μάθουμε να μην υποτιμάμε τους άλλους που έχουν το ίδιο πρόβλημα μ' εμάς, είτε είναι ο φόβος της απόρριψης, είτε η αρρώστια. Εγώ έπαθα καρκίνο. Από αυτό έχασα και τη μητέρα μου... Ήμουν τυχερή γιατί τον πρόλαβα. Κάνοντας τη μαστογραφία μου όπως κάθε χρόνο, το διαπίστωσα. Η πρόληψη με έσωσε. Αυτό που παίρνεις από ένα τέτοιο γεγονός είναι η ταπείνωση, γιατί ποτέ δεν πιστεύεις ότι θα το πάθεις κι εσύ. Όταν, λοιπόν, χάνεις το έδαφος κάτω από τα πόδια σου, βλέπεις ότι είσαι κι εσύ μια καρδούλα που έχει ανάγκη από φροντίδα. Αν, όμως, έχεις τον τίτλο του δυνατού... Σκεφτείτε πως όταν χειρουργήθηκα στο μαστό, καταδέχτηκα μόνο να αναβάλω την πρεμιέρα μου για μία βδομάδα. Το μόνο που ήθελα εκείνη τη στιγμή ήταν να με πάρουν αγκαλιά και να πενθήσω. Αλλά είπα όχι! Δεν θα το αφήσω αυτό να με νικήσει, θα του δείξω εγώ!». Παρά το γεγονός ότι η Μαρία Χούκλη δηλώνει πως δεν υπήρξε θαρραλέα, η αποκάλυψη για την περιπέτεια της υγείας της από την ίδια, απέδειξε το εντελώς αντίθετο. «Χρειάστηκαν πολλά χρόνια να μιλήσω για τον καρκίνο. Αρχικά γιατί βρισκόμουν μέσα στο πρόβλημα, αργότερα γιατί δεν ήθελα να νομίζουν ότι το «ρευστοποιώ», το «πουλάω». Όταν όμως είδα ότι πως αυτή η ιστορία με τον καρκίνο είναι μια επιδημία και μου τηλεφωνούσαν γυναίκες από τα πιο απίθανα σημεία του κόσμου για να μου ζητήσουν συμβουλές τότε κατάλαβα πόσο κουράγιο παίρνουν οι άνθρωποι που πάσχουν όταν έχουν μπροστά τους μια συγκεκριμένη περίπτωση παρόμοια με τη δική τους», εξομολογήθηκε η παρουσιάστρια. Πριν από δεκαπέντε χρόνια η Βάσια Τριφύλλη πάλεψε με τον καρκίνο του μαστού και βγήκε νικήτρια. Από τότε και μέχρι σήμερα έχει βοηθήσει πολλές γυναίκες που αντιμετώπισαν και αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα συμμετέχοντας σε ημερίδες και εκδηλώσεις για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Πέρασα από πολλές διακυμάνσεις. Στην αρχή πέρασα απέναντι και νόμιζα ότι όλα αυτά συμβαίνουν σε κάποια άλλη. Φαντάσου ότι όταν μου είπαν «Έχεις καρκίνο», η πρώτη μου σκέψη ήταν τι θα γίνει η μάνα μου, δεν είπα πεθαίνω πάνω στη μεγάλη μου επιτυχία. Η τελευταία μου αντίδραση στον καρκίνο που είχα ήταν τελικά και η φυσιολογική: κατέρρευσα».

Ποιο ήταν αυτό που την ισορρόπησε στη συνέχεια; «Ερωτεύτηκα ακαριαία. Είναι συνταγή αυτό. Μου

έδωσε αιτία να ζήσω». Χάρις ΑλεξίουΜαρία ΙωαννίδουΓωγώ ΜαστροκώσταΜαρία ΧούκληΒάσσια Τριφύλλη

Η πιο συγκινητική ιστορία είναι αυτή της Γωγώς Μαστροκώστα. Με θάρρος και δάκρυα στα μάτια είχε μιλήσει για την περιπέτεια της με τον καρκίνο του μαστού και έκανε πολλές γυναίκες να παλέψουν την νόσο. Σήμερα, καλύτερα από ποτέ έχει βρει την απόλυτη ισορροπία στο πλευρό του γνωστού ποδοσφαιριστή Τραϊανού Δέλλα, που ήταν δίπλα της στη δύσκολη περίοδο που πέρασε, λόγω της ασθένειάς της. «Κι ας μην είχα μαλλιά κι ας μην ήμουν καλά, για τον Τραϊανό ήμουν θεά. Μακάρι όλες οι γυναίκες να είχαν έναν σύντροφο σαν τον δικό μου». Μάλιστα, η ίδια παρά τις δυσκολίες θέλει να αποκτήσει κι άλλα παιδιά. «Μακάρι να αποκτήσω όχι μόνο ένα, αλλά και περισσότερα παιδιά. Είναι το μεγάλο μου όνειρο. Νιώθω ότι το χρωστάω στον άνδρα μου που πραγματικά τα λατρεύει. Δεν μπορώ όμως να το φέρω στον κόσμο η ίδια. Μου έχουν πει ότι μετά την πενταετία μπορείς να κάνεις άφοβα παιδί και ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, εγώ όμως φοβάμαι. Επειδή πέρασα όλο αυτό και ήταν συνδεδεμένο με την εγκυμοσύνη μου, με φοβίζει πολύ. Σκέφτομαι πάρα πολύ την πιθανότητα να αποκτήσω παιδί με παρένθετη μητέρα», σημείωσε χαρακτηριστικά. Άκρως αποκαλυπτική ήταν και η Μαρία Ιωαννίδου που μίλησε για τις δραματικές ώρες που πέρασε προσπαθώντας να καταπολεμήσει τον καρκίνο. Μια μάχη που την ανέδειξε νικήτρια. «Είχα μια κληρονομικότητα, η μητέρα μου πέθανε από καρκίνο του μαστού. Πριν από τρία χρόνια μου είχε πει ένας γιατρός ότι δεν είχα κάτι, αλλά έπρεπε να προσέχω. Μου είχε πει να κάνω μαστογραφία κάθε έξι μήνες αντί για κάθε χρόνο που συνηθίζεται να κάνουν οι γυναίκες. Κι εγώ δεν το έκανα. Το λάθος μου το χρεώθηκα» είπε η Μαρία σχετικά με την αμελή συμπεριφορά της. «Στη μαστογραφία αποκαλύφθηκε ότι έχω καρκίνο. Όταν μου το είπαν, ρώτησα τρεις φορές το γιατρό αν το λέει σε μένα. Έκλαψα πολύ, μετά θύμωσα με μένα, μετά το είδα σαν κάρμα, μετά πέρασα στη διαδικασία του φόβου». Πηγή

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club






Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :