«Είτε χωρίσω με την Μαριλίτα είτε όχι, είναι η γυναίκα της ζωής μου»

Για την κρίση στο γάμο του και πώς το χειρίστηκαν όταν έπρεπε να μάθουν τα παιδιά τους τι συνέβη, μίλησε ο Στέλιος Διονυσίου... Ο τραγουδιστής παράλληλα αποκάλυψε πως ο χωρισμός του δεν είναι οριστικός. «Έχω ακούσει τελευταία για εκατοντάδες διαζύγια οι περισσότεροι χώρισαν για οικονομικούς λόγους. Όταν είχες μάθει μια ζωή διαφορετική, τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει εκεί γίνονται πολλοί τσακωμοί και τριβές σε ένα ζευγάρι που όντως καταλήγει σε διαζύγιο. Καμιά φορά είναι και τα πολλά χρόνια που είσαι με τον άλλον» είπε στην εκπομπή «Mega Με Μία» και κατέληξε: «Είτε χωρίσω με την Μαριλίτα είτε όχι, είναι η γυναίκα της ζωής μου. Μόνο που μου έκανε αυτά τα δύο υπέροχα πλάσματα, αυτό είναι το μεγαλύτερο δώρο. Από κει και πέρα, κανείς δεν είναι τέλειος. Όλοι έχουμε κάνει λάθη, κι εγώ, και η Μαριλίτα και όλοι μας. Το θέμα είναι τα επόμενα βήματα της ζωής μας να είναι προσεκτικά - για τα παιδιά μας πάνω από όλα. Αυτό είναι το ζητούμενο, το μέλημά μας». Πηγή

Via
     
eXodosclub.blogspot.gr




Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :