Α. ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟΣ : ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΡΙΩΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '80

Με ένα νέο άρθρο-παρέμβαση για τις εξελίξεις στο χώρο της Παιδείας και με αφορμή το νομοσχέδιο που ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας, παρεμβαίνει στο δημόσιο διάλογο ο γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας Ανδρέας Παπαμιμίκος... Χαρακτηρίζοντας

όσους προωθούν μια σειρά αντιμεταρρυθμιστικών μέτρων που γυρίσουν τα πανεπιστήμια στη δεκαετία του ’80 ως «συνωμοσία των μετρίων”, ο νεαρός πολιτικός του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης εκφράζει την άποψη ότι στον ΣΥΡΙΖΑ επιθυμούν η ανώτατη εκπαίδευση στη χώρα να λειτουργεί συντεχνιακά, μέτρια, ιδεοληπτικά.

Παράλληλα,διατυπώνει μια σειρά ολοκληρωμένων και δομημένων προτάσεων που αφορούν την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ο Ανδρέας Παπαμιμίκος στρέφεται ενάντια στις επιδιώξεις της Κυβέρνησης να καταργήσει τα Συμβούλια Διοίκησης των ελληνικών Α.Ε.Ι. σε μία νύχτα, να επαναφέρει τη φοιτητική συμμετοχή στις πρυτανικές εκλογές και παράλληλα να καταργήσει την αξιολόγηση των ιδρυμάτων, που, όπως εκτιμά, κάτι τέτοια θα έχει ως αποτέλεσμα να χαμηλώσει ο πήχης της ποιότητας των ιδρυμάτων και να συνεχιστεί η φυγή των καλών μυαλών στο εξωτερικό.

Ο γραμματέας της Νεας Δημοκρατίας τάσσεται υπέρ της διασύνδεσης του μεταπτυχιακών προγραμμάτων με την αγορά εργασίας, διαφωνεί πλήρως με την πρόθεση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας να καταργήσει τα αγγλόφωνα τμήματα και να επαναφέρει το άσυλο, ενώ επαναφέρει την πρότασή του για τη διαχείριση των οικονομικών των ιδρυμάτων από εξειδικευμένους managers.

Στον επίλογο του άρθρου του ο Ανδρέας Παπαμιμίκος καλεί τους πολίτες να μη συμβιβαστουν στην κουλτούρα της μετριότητας που προσπαθεί να επιβάλλει η Κυβέρνηση με αποτέλεσμα να γκρεμιστεί ότι θετικό έχει ξεκινήσει να χτίζεται.

Ολόκληρο το άρθρο του Ανδρέα Παπαμιμίκου στο: http://papamimikos.gr/i-sinomosia-ton-metrion/

Via
     
eXodosclub.blogspot.gr




Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :