Γιάννης Δημόλιτσας: Ποιος είναι ο ανιψιός του "θειούλη";

Ο Γιάννης Δημόλιτσας είναι ένας χαλαρός τύπος... που, όπως λέει, επιμένει να ζει για τη στιγμή, με σκισμένο τζιν και ταλέντο στο φιλτράρισμα ινσταγκραμικών στιγμιοτύπων στην αληθινή ζωή. Χθες είχα πάει σινεμά και μου είπε η κοπέλα στο ταμείο ότι έχει κι αυτή έναν πλούσιο θείο και αν ξέρω να της πω κάποιον τρόπο να τον βγάλει από τη μέση. Είναι το πιο κουλό πράγμα που άκουσα ποτέ στη ζωή μου. Ελπίζω να αστειευόταν» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Το Τζόκερ είναι κάτι τελείως απρόοπτο. Είναι μια διαφήμιση που γράφτηκε από τον φίλο μου Ανδρέα Δημήτρουλα. Εκείνος μου πρότεινε να συμμετέχω στη διαφήμιση. Ο Ανδρέας είναι φανταστικός κειμενογράφος. Του έχω 100% εμπιστοσύνη, γι' αυτό και το δέχτηκα. Φυσικά, δεν περίμενα ότι θα έχει τέτοια απήχηση. Δεν έπιασα το Τζόκερ, αλλά άλλαξε η ζωή μου. Κάπως περίεργα», λέει ενώ παίζει με τον νευρώδη τρόπο που χαρακτηρίζει τις κινήσεις του με το ποτήρι που έχει μπροστά του. Του ζητάω να μου επεξηγήσει τη λέξη «περίεργα». «Δεν αποσκοπούσα να γίνω γνωστός παίζοντας σε μια διαφήμιση. Το έκανα επειδή ήθελα να διασκεδάσω, για πλάκα, δεν περίμενα όμως την απήχηση. Κι είναι κάτι που με προβληματίζει γιατί, ξέρεις, στη ζωή τα σχέδια αλλάζουν απρόσμενα... Αλλα σχεδιάζεις κι άλλα σου 'ρχονται. Ολα είναι καλοδεχούμενα όμως».

Via
     
eXodosclub.blogspot.gr




Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :