Νάντια Μπουλέ: Τι είναι αυτό που έχει μετανιώσει στα 31 της χρόνια;

; Για να μπεις σε μια σοβαρή σχέση πρέπει να έχεις εμπειρίες και όχι απωθημένα και δεύτερες σκέψεις»...Η Νάντια Μπουλέ έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Hello και μίλησε για την οικονομική κρίση, για τις σχέσεις της και τα νέα επαγγελματικά της σχέδια.Στην ερώτηση του Άρη Καβατζίκη είναι είναι αυτό που έχει μετανιώσει στα 31 της χρόνια, η ίδια απάντησε: «Για προσωπικές επιλογές σε επίπεδο σχέσεων. Νιώθω ότι σε κάποιες περιπτώσεις ταλαιπώρησα τον εαυτό μου περισσότερο απ' ότι χρειαζόταν» και συνεχίζει: «Βασανιζόμουν, αλλά το δούλεψα πολύ μέσα μου και μάλιστα με ψυχοθεραπεία. Δεν θέλω να υπάρχει κάτι ζωή μου με το ζόρι, αλλά να γίνονται πράγματα αβίαστα».Η ίδια είναι αρκετά επιφυλακτική με την δημιουργία οικογένειας. «Είμαι επιφυλακτική, αλλά δεν θεωρώ ότι είμαι τόσο μεγάλη, ώστε να μπαίνω σε τέτοιου είδους διλήμματα. Είμαι 31 ετών. Βλέπω φίλες και συμμαθήτριές μου που έχουν οικογένεια, αλλά ένιωσαν έτοιμες. Δεν θα πιεστώ για να το κάνω».Τέλος, δεν παρέλειψε να τονίσει ότι «για να μπεις σε μια σοβαρή σχέση, που θα σε οδηγήσει σε οικογένεια, πρέπει να έχεις εμπειρίες, εικόνες, να μην έχεις απωθημένα και δεύτερες σκέψεις». Πηγή

Via
     
eXodosclub.blogspot.gr




Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :