Ψεύδεται ένας στους οκτώ χρήστες του Facebook
Ο ένας στους οκτώ χρήστες των μέσων μαζικής δικτύωσης επινοούν πολλά απ’ όσα αναρτούν στο Facebook και στο Twitter, σύμφωνα με μία νέα έρευνα.
Οι περισσότεροι από αυτούς πιστεύουν ότι η αληθινή τους ζωή είναι πολύ βαρετή και παραδέχονται ότι υπερβάλλουν και γράφουν ψέματα για να φαίνονται πιο ενδιαφέροντες και να προσελκύουν «φίλους» και «ακολούθους».
Η έρευνα διεξήχθη στη Βρετανία μεταξύ 2.000 χρηστών ιστοσελίδων μαζικής δικτύωσης και έδειξε πως το 12% συστηματικά επινοούν όσα συμβαίνουν στην ζωή τους για να «κερδίζουν πόντους».
Πολλοί από αυτούς είναι τόσο αποφασισμένοι να «διαπρέψουν» σε αυτά τα μέσα, ώστε γράφουν ψέματα κάθε φορά που δεν έχουν τίποτα ενδιαφέρον να πουν για τη ζωή τους ή τίποτα αστείο να πουν.
Σχεδόν οι τέσσερις στους δέκα (το 39%) ισχυρίζονται ότι η ανειλικρίνειά τους οφείλεται στις πιέσεις που δέχονται από φίλους και συναδέλφους να περνάνε καλά ή να μην φαίνονται ανιαροί όταν ποστάρουν.
Το 29% όμως παραδέχονται ότι η σελίδα τους θα ήταν πολύ ανιαρή, εάν δεν είχαν «ρετουσάρει» τις αναρτήσεις τους.
Από τους ανθρώπους αυτούς, οι οκτώ στους δέκα «βελτιώνουν» όσα αναρτούν στο Facebook, οι τέσσερις στους δέκα ό,τι γράφουν στο Twitter και το 5% ό,τι αναρτούν σε άλλα site κοινωνικής δικτύωσης.
Κλασικά παραδείγματα ανειλικρίνειας είναι να ισχυρίζονται ότι ακόμα δουλεύουν σκληρά πάνω σε ένα «σημαντικό project» τη στιγμή που βρίσκονται καθ’ οδόν για το σπίτι τους, να παριστάνουν ότι διευρύνουν το πνεύμα τους «επισκεπτόμενοι» γκαλερί ή μουσεία που δεν ξέρουν καν που βρίσκονται, να αναρτούν φωτογραφίες από ακριβά εστιατόρια στα οποία όμως δεν έχουν πατήσει ποτέ, και να αναρτούν ως δικά τους τα ανέκδοτα και τα τραγούδια άλλων χρηστών.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της κάρτας Barclaycard, με αφορμή το λανσάρισμα μίας νέας υπηρεσίας αγορών.
Οι περισσότεροι από αυτούς πιστεύουν ότι η αληθινή τους ζωή είναι πολύ βαρετή και παραδέχονται ότι υπερβάλλουν και γράφουν ψέματα για να φαίνονται πιο ενδιαφέροντες και να προσελκύουν «φίλους» και «ακολούθους».
Η έρευνα διεξήχθη στη Βρετανία μεταξύ 2.000 χρηστών ιστοσελίδων μαζικής δικτύωσης και έδειξε πως το 12% συστηματικά επινοούν όσα συμβαίνουν στην ζωή τους για να «κερδίζουν πόντους».
Πολλοί από αυτούς είναι τόσο αποφασισμένοι να «διαπρέψουν» σε αυτά τα μέσα, ώστε γράφουν ψέματα κάθε φορά που δεν έχουν τίποτα ενδιαφέρον να πουν για τη ζωή τους ή τίποτα αστείο να πουν.
Σχεδόν οι τέσσερις στους δέκα (το 39%) ισχυρίζονται ότι η ανειλικρίνειά τους οφείλεται στις πιέσεις που δέχονται από φίλους και συναδέλφους να περνάνε καλά ή να μην φαίνονται ανιαροί όταν ποστάρουν.
Το 29% όμως παραδέχονται ότι η σελίδα τους θα ήταν πολύ ανιαρή, εάν δεν είχαν «ρετουσάρει» τις αναρτήσεις τους.
Από τους ανθρώπους αυτούς, οι οκτώ στους δέκα «βελτιώνουν» όσα αναρτούν στο Facebook, οι τέσσερις στους δέκα ό,τι γράφουν στο Twitter και το 5% ό,τι αναρτούν σε άλλα site κοινωνικής δικτύωσης.
Κλασικά παραδείγματα ανειλικρίνειας είναι να ισχυρίζονται ότι ακόμα δουλεύουν σκληρά πάνω σε ένα «σημαντικό project» τη στιγμή που βρίσκονται καθ’ οδόν για το σπίτι τους, να παριστάνουν ότι διευρύνουν το πνεύμα τους «επισκεπτόμενοι» γκαλερί ή μουσεία που δεν ξέρουν καν που βρίσκονται, να αναρτούν φωτογραφίες από ακριβά εστιατόρια στα οποία όμως δεν έχουν πατήσει ποτέ, και να αναρτούν ως δικά τους τα ανέκδοτα και τα τραγούδια άλλων χρηστών.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της κάρτας Barclaycard, με αφορμή το λανσάρισμα μίας νέας υπηρεσίας αγορών.
Labels
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :