«Δεν είμαστε ουρά ούτε δεξιά ούτε αριστεράς απόκλισης μέσα στη Βουλή»

Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός», δήλωσε ο Τέρενς Κουίκ. Ο εκπρόσωπος Τύπου των Ανεξάρτητων Ελλήνων, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, τόνισε: «Κι αυτό πρέπει να το καταλάβουν όσοι νομίζουν ότι μπορώ να περιφέρομαι»….

Πάντως, ο κ. Κουίκ, ερωτηθείς για τις στρατηγικές συνεργασίας, είπε ότι: «Είμαι αντίθετα στην οποιαδήποτε σκέψη ότι θα μπορούσαν οι ΑΝ.ΕΛ. να είναι ουρά του οποιουδήποτε ΣΥΡΙΖΑ». Και πρόσθεσε: «Δεν είμαστε ουρά ούτε δεξιάς ούτε αριστεράς ούτε καμιάς άλλης απόκλισης μέσα στη Βουλή».

Via

eXodosclub.blogspot.gr
   
   



 adiexodos.gr
Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :