Είμαι στο δρόμο, κάνω ένα μπάνιο κι έρχομαι... Λεωφορείο με ντουζιέρες για άστεγους!

Το τεράστιο πρόβλημα που έχουν οι ΗΠΑ με τους άστεγους δεν λύνεται με τέτοιες πρωτοβουλίες. Κάθε τέτοια ενέργεια από την άλλη είναι βέβαιο ότι... κάνει κάπως καλύτερη των ζωή όσων μένουν στο δρόμο. Σύμφωνα με το Associated Press μια μη κερδοσκοπική ομάδα έδωσε στην κυκλοφορία ένα λεωφορείο στο οποίο μπορούν

οι άστεγοι στο Σαν Φρανσίσκο να κάνουν δωρεάν ντους. Το λεωφορείο έχει δύο πλήρως εξοπλισμένα ιδιωτικά μπάνια και προσφέρει ζεστό ντους, καθαρές τουαλέτες,σαμπουάν, σαπούνι και πετσέτες δωρεάν. Σύμφωνα με την ομάδα Lava Mae στην οποία ανήκει η πρωτοβουλία το λεωφορείο ακριβώς επειδή μετακινείται έχει τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση σε όλους τους άστεγους που βρίσκουν καταφύγιο διάσπαρτοι στους δρόμους της πόλης. Η μετασκευή του λεωφορείου σε κινητή ντουζιέρα κόστισε περίπου 75.000 δολάρια και πληρώθηκε από ιδιωτικές δωρεές μεταξύ των οποίων και ο γίγαντας της τεχνολογίας Google. grizosgatos.blogspot.gr

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :