Οι απίστευτες δικαιολογίες μια γυναίκας όταν δεν θέλει να κάνει έρωτα! Άνδρας κατέγραψε όλες τις δικαιολογίες της συζύγου του..

Σε αρχείο excel ένας άνδρας κατέγραψε όλες τις δικαιολογίες από την γυναίκα του, κάθε φορά που της ζητούσε να κάνουν σεξ και αυτή δεν ήθελε.

Σύμφωνα με την καταγραφή, μέσα σε διάστημα 1,5 μήνα της ζήτησε να κάνουν έρωτα 26 φορές και σε αυτό το διάστημα έκαναν έρωτα τρεις φορές -προφανώς αγνοούμε τον τρόπο που το ζητούσε και παίζει μεγάλο ρόλο.

Όλες οι άλλες φορές είναι γεμάτες –συνηθισμένες- δικαιολογίες/ αρνήσεις, όπως «είμαι κουρασμένη», «γύρισα από το γυμναστήριο, είμαι “ψόψια” και θέλω να κάνω μπάνιο» (και σημειώνει ότι τελικά δεν κάνει μπάνιο), «δεν θέλω να χάσω αυτή την εκπομπή», «δεν νιώθω καλά», «είσαι πολύ μεθυσμένος», «παράφαγα και ήπια πολύ», μια φορά του είπε ξεκάθαρα «όχι» και κάποιες φορές η άρνηση ήταν σιωπηλή. Το έγγραφο excel το έστειλε με ηλεκτρονικό μήνυμα στη σύζυγό του και αυτή το ανέβασε στην πλατφόρμα δικτύωσης reddit και εύλογα προκάλεσε πλήθος σχολίων.

Δείτε την συζυγική καταγραφή Πηγή

Via

      eXodosclub.blogspot.gr
   
 Exodos-club




 adiexodos.gr


Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 

Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :